نوشته شده توسط : یک دوست

 

در سال 1384 مصرف این کانتینرها 570000 تن بوده که از نظر مصرف ظرفیت بالایی است. این در حالی است که مشکل پراکندگی زباله های پلاستیکی در نقاط مختلف کشور نیز یکی از معضلات زیست محیطی است که به گفته کارشناسان این ظروف چندین سال در خاک باقی مانده و تخریب ناپذیر هستند. از معضل زیست محیطی ظروف یکبار مصرف پلاستیکی که بگذریم، به گفته دکتر مهناز قمی، از دانشکده thành viên دارای مدرک دکتری. در علم شیمی، مخلوط کردن غذا با پلاستیک می تواند به ایمنی، سلامت و حتی طعم غذا آسیب برساند. همانطور که در مورد فنجان های یکبار مصرف وجود دارد، مواد مورد استفاده معمولاً کاغذ، پلاستیک (از جمله فوم پلی استایرن منبسط شده) یا کاغذ پوشش داده شده با پلاستیک است. نرخ بازیافت به ویژه برای محصولات مبتنی بر کاغذ پایین است،

به گفته شما فرآورده های گیاهی یکبار مصرف از نشاسته ذرت تهیه شده و سازگار با محیط زیست بوده و از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند و استفاده و خرید این نوع محصول را به همه توصیه می کنم. با استفاده از ظروف غذاخوری یکبارمصرف TableclothsFactory از مهمان خود یک غذای لذیذ و لذیذ سرو کنید. غذای شما نه تنها پس از نمایش بر روی ظروف یکبار مصرف ما به خوبی ارائه می شود، بلکه مهمانان شما نیز از کار بی زحمتی که انجام داده اید راضی خواهند بود. نشکن و در عین حال قابل بازیافت، ظروف یکبار مصرف ارزان ما برای کافه تریا، رستوران ها، بارها نیز عالی است. پذیرایی در بیرون و بسیاری از رویدادهای دیگر.

Etsy هیچ اختیار یا کنترلی بر تصمیم گیری مستقل این ارائه دهندگان ندارد. این خط مشی برای هر کسی که از خدمات ما استفاده می کند، صرف نظر از موقعیت مکانی آنها، اعمال می شود. Etsy ارتباط مستقیمی بین خریداران و فروشندگان در سراسر جهان فراهم می کند.

24 از بیش از 4000 نتیجه برای "ظروف یکبار مصرف"

همچنین وزارت بهداشت قاشق های پلی پروپیلن یکبار مصرف (PP) را تایید کرده است. قاشق های یکبار مصرف از فولاد پلی پروپیلن (PP) تشکیل شده اند و در طرح های متنوع و جذاب و متمایز عرضه می شوند. سبک استیل این قاشق های یکبار مصرف، جلوه ای منحصر به فرد به آشپزخانه شما می بخشد. قاشق های یکبار مصرف فولاد ضد زنگ معمولاً برای برش دادن و نمونه برداری از طیف وسیعی از ظروف، میوه ها و سایر موارد استفاده می شود. دوستان عزیز با مراجعه به فروشگاه trực tuyến ما می توانید انواع قاشق های یکبار مصرف را مشاهده کرده و با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و ماندگاری و قابلیت اطمینان خریداری نمایید.
لطفاً بر روی این سایت https://www.porfosoor.ir کلیک کنید تا اطلاعات بیشتری بدست آورید.

با انواع عمده فروشی ظروف غذاخوری یکبار مصرف و عمده فروشی رومیزی پلاستیکی، نیازهای خرید عمده شما پوشش داده می شود. همچنین دامن های میز بید مجعد، شمعدان های مرکزی، روکش ها و ارسی های صندلی، پس زمینه، پرده ها و بسیاری دیگر با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند. ما بشقاب های پلاستیکی یکبار مصرف را ارائه می دهیم که می تواند هر یک از نیازهای مناسبت شما را برآورده کند. از شام های شیک گرفته تا عروسی، می توانید بشقاب های بادوام و سنگین برای مهمانی خود پیدا کنید. برای ورود به یک طرح پرداخت ویژه، هیچ هزینه مدیریتی دریافت نمی شود. هر ماه در طول طرح پرداخت های مساوی، شما موظف هستید اقساط طرح پرداخت های مساوی آن ماه را به طور کامل تا سررسید آن ماه پرداخت کنید.

Buổi Tiệc Nhỏ خود را با ظروف یکبار مصرف شیک و فانتزی اسمارتی به جذاب ترین رویداد تبدیل کنید

ما به خود افتخار می کنیم که ظروف کاربردی، شیک و سازگار با محیط زیست را ارائه می دهیم. در جهانی که سعی در کاهش مصرف پلاستیک دارد، صفحات زیست تخریب پذیر ما برای همه موارد بزرگ و کوچک مناسب هستند. بشقاب ها و کاسه های مهمانی یکبار مصرف ما با استفاده از روش های سازگار با محیط زیست تولید می شوند و همه آنها زیست تخریب پذیر هستند و اکثر آنها قابل کمپوست نیز هستند! آنها همچنین قوی و محکم هستند و برای غذاهای روغنی و فرسودگی یک مهمانی شلوغ، عروسی یا جشنواره مناسب هستند. از بین بردن آلودگی های زیست محیطی تقریباً از دو دهه پیش با ورود بی رویه مواد پلاستیکی برگشت ناپذیر به طبیعت پیچیده شده است.

ما خلاصه ای از آنچه می خواستیم به دست آوریم به نیکی دادیم، و او ظاهری روستایی به عروسی انباری ما ایجاد کرد. ناگفته نماند که همه چیز با عجله انجام شد، اما بلافاصله پس از صحبت با نیکی فهمیدم که او همه چیز را تحت کنترل دارد و به من اجازه داد تمرکزم را روی چیزهای دیگر متمرکز کنم. به نظر من استفاده از وسایل یکبار مصرف در اماکن عمومی یکی از اصولی است که از انتقال انواع بیماری ها و بیماری ها جلوگیری می کند و باعث می شود این نوع استفاده کم کم به یک فرهنگ و رواج تبدیل شود. ظروف گیاهی، قاشق و چنگال نوعی اقلام هستند که با تجزیه آنها در محیط از میزان آلودگی محیط کاسته و آن را به کود تبدیل می کنند. برخی از محصولات ترخیص کالا و نقاط قیمت ممکن است در همه مکان ها موجود نباشد.

بشقاب های پلاستیکی برای مراسم عروسی راه حل مناسبی برای یک رویداد بدون استرس است. پس از شب، تنها کاری که باقی می ماند این است که آنها را جمع کرده و از بین ببرید. پس از مراقبت از بشقاب های یکبار مصرف برای عروسی، می توانید به جای نگرانی در مورد عواقب بعدی، روی چیزهای مهم مانند گذراندن اوقات خوش در مهمانی تمرکز کنید. ممکن است برای اطمینان از داشتن یک عصر دلپذیر برای بازدیدکنندگان تلاش زیادی کرده باشید، اما وزن بشقاب های پلاستیکی مهمانی các buổi گاهی اوقات دست کم گرفته می شود. TableclothsFactory.com چه یک رویداد رسمی باشد و چه گاه به گاه، شما را تحت پوشش قرار داده است.

بیماری های ناشی از این ظروف معمولا دیر تشخیص داده می شوند و حتی اگر تشخیص داده شوند به راحتی قابل درمان نیستند، زیرا مواد شیمیایی اثرات متفاوتی بر روی توآن دارند. اما عوارض ظروف یکبار مصرف تنها به سلامت انسان ختم نمی شود، زیرا کارشناسان معتقدند بازگشت این ظروف به محیط زیست بین 100 تا 300 سال طول می کشد. در فروشگاه آنلاین ما مجموعه ای با کیفیت بالا و ارزان قیمت از لیوان های یکبار مصرف، ظروف یکبار مصرف و کارد و چنگال و همچنین لیوان های بسته بندی را خواهید یافت. تمام وسایل یکبار مصرف رومیزی ما در رنگ های مختلف برای تکمیل دکوراسیون معمولی یا مجلل محل شما موجود است. همچنین می توانید فنجان ها، کاسه ها و بشقاب هایی با ظرفیت های مختلف برای سرو فنجان های کوچک قهوه، سفارش های جانبی سوپ یا وعده های شام بزرگ پیدا کنید. بعلاوه، می توانید وسایل یکبار مصرف رومیزی را انتخاب کنید که از پلاستیک، کاغذ،

به علاوه، از آنجایی که مشتریان به سادگی این محصولات را پس از اتمام استفاده دور می اندازند، کارکنان آشپزخانه شما ظروف کثیف کمتری برای شستن در پایان شب خواهند داشت. ظروف یکبار مصرف گیاهی نه تنها عوارضی ندارند بلکه پس از حداکثر 6 ماه تجزیه می شوند. ایران با دستیابی به فناوری ساخت این ظروف، پنجمین کشور جهان پس از آمریکا، انگلیس، آلمان و ایتالیا و اولین کشور آسیایی است که به این موفقیت دست یافته و وارد عرصه انقلاب سبز جهانی شده است. وزارت بهداشت نگهداری، حمل و بسته بندی مواد غذایی در ظروف پلاستیکی پلی استایرن را ممنوع کرده است زیرا استفاده از این ظروف برای نگهداری مواد غذایی و نوشیدنی های بالای 65 درجه سانتیگراد، مواد سرطان زا خطرناکی را آزاد می کند. ظروف بسته بندی مشتق شده از فرآورده های نفتی جایگزین مصرف سبزیجات شده است.

ماهیت سبک بشقاب های کاغذی دیکسی آنها را به انتخابی عالی برای سرو میان وعده ها و وعده های غذایی کوچکتر مانند تکه های پیتزا، کیک یا سبزیجات تبدیل می کند. بشقاب های کاغذی به صورت فله ای برای شام های غیررسمی، پیک نیک و موارد دیگر ایجاد می شوند که در آن بشقاب بعد از استفاده دور انداخته می شود. از آنجایی که بامبو مانند پلاستیک های خاص حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی یا سمی نیست، بشقاب های یکبار مصرف بامبو یک گزینه عالی برای افرادی است که از آلرژی یا سایر حساسیت ها رنج می برند. ظروف یکبار مصرف به ظروف غذاخوری و آشامیدنی ساخته شده از کاغذ یا پلاستیک گفته می شود که فقط یک بار قبل از دور ریختن استفاده می شود. بشقاب های پلاستیکی یکبار مصرف سریع استفاده می شوند، تمیز می شوند و هزینه کمتری دارند.
به منظور دسترسی به مقالات دیگر در سایت، به آدرس https://www.boomcloud.ir مراجعه نمایید.

استفاده از ظروف پلاستیکی آلوده باعث انتقال بسیاری از بیماری های عفونی و ویروسی مانند هپاتیت، تب روده و آنفولانزا می شود. در مورد ظروف پلاستیکی یکبار مصرف (پلی استایرن) می توان گفت پلی استایرن بیش از 300 سال طول می کشد تا تجزیه شود و به طبیعت بازگردد. از طرفی همه محققین به این نتیجه رسیده اند که استفاده از این ظروف برای غذاهای گرم و گرم اصلاً سالم نیست زیرا ظروف پلی استایرن همیشه مقداری không lấy phí styren در ترکیب پلیمری خود دارند که فوق العاده سمی و سرطان زا است.

از آنجایی که بسیاری از افراد از بطری های آب یکبار مصرف برای تولید آب سرد از طریق انجماد آب استفاده می کنند، هشدار ضروری به نظر می رسد که انجماد آب در بطری های یکبار مصرف مواد سرطان زا را از دیواره بطری آزاد می کند. با توجه به این موضوع، در پژوهشی که توسط مرکز تحقیقات و مطالعات رسانه ای تهران انجام شد، میزان استفاده مردم از این ظروف و آگاهی آنها از مضرات بهداشتی و زیست محیطی استفاده از این ظروف بررسی شد. به عنوان یک شرکت جهانی مستقر در ایالات متحده با فعالیت در سایر کشورها، Etsy باید از تحریم های اقتصادی و محدودیت های تجاری، از جمله، اما نه محدود به، اعمال شده توسط دفتر کنترل دارایی های خارجی ("OFAC") وزارت ایالات متحده پیروی کند. خزانه. این بدان معنی است که Etsy یا هر کسی که از خدمات ما استفاده می کند نمی تواند در تراکنش هایی که شامل افراد، مکان ها و مکان های تعیین شده است، شرکت کند. یا اقلامی که از مکان های خاصی منشأ می گیرند، همانطور که توسط آژانس های OFAC تعیین شده اند، علاوه بر محدودیت های تجاری اعمال شده توسط قوانین و مقررات مرتبط. WebstaurantStore بزرگترین فروشگاه عرضه آنلاین رستوران است که به متخصصان و مشتریان فردی در سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. با صدها هزار محصول در دسترس و میلیون ها سفارش ارسال شده، ما همه چیزهایی را داریم که کسب و کار شما برای بهترین عملکرد نیاز دارد.



:: موضوعات مرتبط: ظروف یکبار مصرف , ,
:: برچسب‌ها: ظروف یکبار مصرف , ظروف پلاسنیکی , ظروف گیاهی , ظرف یکبار مصرف ,
:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : یک دوست

 

ما به خود افتخار می کنیم که ظروف کاربردی، شیک و سازگار با محیط زیست را ارائه می دهیم. در جهانی که سعی در کاهش مصرف پلاستیک دارد، صفحات زیست تخریب پذیر ما برای همه موارد بزرگ و کوچک مناسب هستند. بشقاب ها و کاسه های یکبار مصرف buổi tiệc nhỏ ما با استفاده از روش های سازگار با محیط زیست تولید می شوند و همه آنها زیست تخریب پذیر هستند و بیشتر آنها قابل کمپوست نیز هستند! آنها همچنین قوی و محکم هستند و برای غذاهای روغنی و فرسودگی یک مهمانی شلوغ، عروسی یا جشنواره مناسب هستند. با استفاده از ظروف غذاخوری یکبارمصرف TableclothsFactory از مهمان خود یک غذای لذیذ و لذیذ سرو کنید.

ظروف غذاخوری پلاستیکی یکبار مصرف نیز در صورت افتادن به قطعات خطرناک خرد نمی شوند و این ظروف را به یک راه حل ایمن برای مناطق بیرون از منزل و مناطق بسیار پرتردد تبدیل می کند. ظروف یکبار مصرف ما شامل ست ظروف نقره پلاستیکی سنگین طلایی فلزی یا ست ظروف نقره سنگین پلاستیکی چمبری نقره ای برای پخش و برش آسان بدون نگرانی از شکستگی در دست است. سینی ها و کاسه های سرو، کاسه های یکبار مصرف، ظروف غذاخوری طبیعی سازگار با محیط زیست و بسیاری از چیزهای دیگر نیز موجود است. اجازه ندهید سفره شما با نوشیدنی ها یا مواد غذایی ریخته شده لکه دار شود، دستمال های تمیز ضد آب ما را خریداری کنید تا از دردسر شستن رومیزی لکه دار نجات پیدا کنید.

برای ارائه یک ارائه استثنایی، فلوت ها، لیوان ها و فنجان های یکبار مصرف ما را خریداری کنید و به مهمانان یا مشتریان خود اجازه دهید شامپاین، شراب یا قهوه مورد علاقه خود را با استفاده از لیوان های ما لذت ببرند. مکان های فست فود، محل های بیرون بری و خطوط هوایی همگی از بشقاب های پلاستیکی شفاف استفاده می کنند. در صفحه اصلی، محصولات دور ریختنی به همین دلیل در میان افرادی که به راحتی و سرعت هنگام تمیز کردن بعد از مهمانی ها و رویدادهای دیگر اهمیت می دهند، بسیار محبوب شده اند.

این قاشق ها به دلیل کیفیت استثنایی خود، هم سرطان زا نیستند و هم برای محیط زیست مفید هستند. قاشق یکبار مصرف یکی از جنبه های قابل توجه ظروف مورد استفاده در رستوران بوده است چرا که فرهنگ تهیه و مصرف غذا به بیرون از خانه منتقل شده و ضرورت سرو غذا و جابجایی غذا افزایش یافته است. یکی از مهمترین ویژگی های ظروف یکبار مصرف، مقاومت در برابر حرارت و عدم واکنش شیمیایی با خوراک است. هنگامی که خود و مهمانان مهمانی خود را با بشقاب های یکبار مصرف ما پذیرفتید، سعی کنید با استفاده از کارد و چنگال فلزی (شستشوی بیشتر!) یا کارد و چنگال پلاستیکی غیر سازگار با محیط زیست، تأثیر آن را کاهش ندهید. ببینید، ما همچنین طیف وسیعی از کارد و چنگال های چوبی یکبار مصرف را ارائه می دهیم تا زندگی شما را آسان تر (و سبزتر!) کنیم.

در حالی که صفحات کاغذی محصولات کاغذ سبز برای استفاده در زیر نور گرم کننده مناسب هستند، صفحات کاغذی نباید مستقیماً به داخل فر بروند، زیرا ممکن است باعث خطر آتش سوزی شوند. فقط اقلام شیشه ای، سرامیکی و فلزی ایمن فر باید داخل فر بروند. در طول شب، مهمانان ما نمی توانستند در مورد ارائه پیچیده تنظیمات میز اظهار نظر نکنند. ظروف نقره نقش مهمی در ارتقای فضای کلی مهمانی ایفا کردند و حسی از مجلل ایجاد کردند که همه حاضران را به وجد آورد. تمرکز ما راحتی شماست - 24 ساعت شبانه روز، 7 روز هفته، به صورت آنلاین از máy tính xách tay، رومیزی، یا điện thoại thông minh خود سفارش دهید.
مشاهده سایر مقالات https://www.sportlook.ir

کاسه های ویژه مینی سرو

◊قیمت، انتخاب و در دسترس بودن اقلام ترخیص فروشگاه توسط هر فروشگاه تعیین می شود. اقلام ممکن است مدل های نمایشگر باشند یا دقیقاً مطابق تصویر نباشند و ممکن است در همه فروشگاه ها موجود نباشند. اگر به دنبال بهترین شرکت بسته بندی یکبار مصرف سازگار با محیط زیست هستید، ظروف یکبار مصرف جایی برای رفتن است، آنها همه چیزهایی را که شما نیاز دارید در دکمه یا یک چت دوستانه دارند. خدمات دوستانه و خلاقیت، من با هیچ شرکت دیگری سر و کار ندارم زیرا می دانم که وقتی با ظروف یکبار مصرف خرید می کنم نیازهای من برآورده می شود.
جهت مشاهده سایر مقالات بر روی سایت https://www.shanghai-ivy.ir کلیک نمایید.

وزارت بهداشت قاشق های طرح فولادی یکبار مصرف را تایید کرده است. دوستان عزیز با مراجعه به فروشگاه trực tuyến ما می توانید انواع قاشق های یکبار مصرف را مشاهده و با بهترین قیمت و بهترین کیفیت و ماندگاری و قابلیت اطمینان خریداری نمایید. در این فروشگاه می توانید قاشق های یکبار مصرف را به مقدار کم یا به صورت عمده خریداری کنید. از آنجایی که ظروف یکبارمصرف مایکروویو به خصوص بشقاب ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، اکثر مردم با اطلاعات و درک لازم در مورد عملکرد و نحوه استفاده از آن آشنا هستند.

هر ماه در طول طرح پرداخت های مساوی، شما ملزم به پرداخت کامل اقساط طرح پرداخت های مساوی آن ماه هستید. هر بخش پرداخت نشده ای که در تاریخ سررسید دریافت نشده باشد، دیگر بخشی از طرح پرداخت مساوی نخواهد بود و بهره از روز بعد از تاریخ صورتحساب بعدی شما با نرخ عادی سالانه قابل اعمال به آن مبلغ تعلق می گیرد. می توانید بشقاب های پلاستیکی را از هر یک از مجموعه های همه کاره ما خریداری کنید. ما بشقاب های پلاستیکی یکبار مصرف را ارائه می دهیم که می تواند هر یک از نیازهای مناسبت شما را برآورده کند. از شام های شیک گرفته تا عروسی ها، می توانید بشقاب های بادوام و سنگین برای مهمانی های خود پیدا کنید. با جابجایی به بشقاب های یکبار مصرف برای رویدادهای پذیرایی خود، در زمان و هزینه شستن صدها ظرف در روز صرفه جویی کنید.

ما به مدت 8 سال در کنار ظروف یکبار مصرف کار کرده ایم تا محصولات سازگار با محیط زیست خود را تهیه کنیم. من همیشه کارکنان را آموزنده و سریع برای ارائه راه حل خلاقانه برای نیازهای شما می دانم. خدمات فوق العاده است، آنها همیشه آن مایل اضافی را برای اطمینان از برآورده شدن نیازهای ما طی می کنند.

صفحات ما بدون پوشش و قابل کمپوست در تاسیسات کمپوست تجاری و شهری هستند که ممکن است در همه مناطق موجود نباشد. سفارش آنلاین آسان، سفارشات بیش از 89 دلار سریع و رایگان با حمل و نقل کربن خنثی ارسال می شود. همانطور که در مورد فنجان های یکبار مصرف وجود دارد، مواد مورد استفاده معمولاً کاغذ، پلاستیک (از جمله فوم پلی استایرن منبسط شده) یا کاغذ پوشش داده شده با پلاستیک است. نرخ بازیافت مخصوصاً برای محصولات مبتنی بر کاغذ پایین است، به ویژه زمانی که به دلیل کاهش کیفیت بازیافت، با ضایعات (مرطوب و/یا روغنی) آلوده شده باشند. مشکل ضایعات با این واقعیت تشدید می شود که اکثر وسایل برقی خود در بسته بندی های پلاستیکی و در نتیجه یکبار مصرف هستند. با مجموعه ای از بشقاب های ممتاز موجود، می توانید با توجه به موضوع خود ترکیب و مطابقت دهید!

سیاست تحریم

با کمک ما غذاهای خود و به طور کلی غذای خود را تقویت کنید تا میزبانی لذت بخش باشد. ظروف غذاخوری پلاستیکی ما با داشتن شباهت به چینی های خوب، دارای بشقاب های یکبار مصرف و ظروف غذاخوری با طراحی ممتاز، بشقاب ها، کاسه ها، کاسه های سرو، فلوت شامپاین، لیوان های شراب و بسیاری دیگر است. برای مهمانانتان که شیرینی دارند، ظروف و سروهای دسر ما را بررسی کنید که دسرهای شما مانند میوه، کیک، پودینگ، بستنی را حتی اشتها آورتر و لذیذتر می کند.

ظروف یکبار مصرف کارایی و کاربردهای زیادی در زندگی روزمره دارند و استفاده از آنها زیاد است. لیوان های نوشیدنی سرد و گرم با یکدیگر متفاوت هستند، بدون شک امیر در کافی شاپ ها لیوان های یکبار مصرف زیبایی را دیده ایم و برند لیوان ها نیز هک شده است. به نظر من استفاده از وسایل یکبار مصرف در اماکن عمومی یکی از اصولی است که از انتقال انواع بیماری ها و بیماری ها جلوگیری می کند و باعث می شود این نوع استفاده کم کم به یک فرهنگ و رواج تبدیل شود. استفاده از ظروف و ظروف یکبار مصرف بسیار آسان است اما پس از استفاده باید در نظر داشته باشید که محصول را به حال خود رها نکنید و آن را به سایت های بازیافت و سطل های مخصوص انتقال دهید.

با صدها هزار محصول در دسترس و میلیون ها سفارش ارسال شده، ما همه چیزهایی را داریم که کسب و کار شما برای بهترین عملکرد نیاز دارد. در طول سال ها، ما انتخاب تجهیزات تجاری و لوازم عمده فروشی خود را گسترش داده ایم و شامل لوازم بهداشتی، آموزشی، غذایی، نوشیدنی، اداری، قطعات، هتل، حمل و نقل و لوازم صنعتی می شود. با سلام ظروف یکبار مصرف کار را برای بسیاری از مشاغل راحت کرده و قیمت بسیار مناسبی دارند و مشتریان زیادی دارند. به گفته شما فرآورده های گیاهی یکبار مصرف از نشاسته ذرت تهیه شده و سازگار با محیط زیست بوده و از آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند و استفاده و خرید این نوع محصول را به همه توصیه می کنم. من همیشه از قاشق های یکبار مصرف به دلیل بهداشت و قیمت مناسب برای محیط کار و هنگام گردش استفاده می کنم.



:: موضوعات مرتبط: ظروف یکبار مصرف , ,
:: برچسب‌ها: ظروف یکبار مصرف , ظروف پلاسنیکی , ظروف گیاهی , ظروف چینی ,
:: بازدید از این مطلب : 597
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 مرداد 1402 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد